ღღدختری از جنس بارانღღ

ااااااااااااااااااااااااااااااااای خدااااااااااااااااا جیگرم سوخت اتیش گرفت


دارررررررررررررررم دق میکنم منو از رو زمین بردار من با ادمای این

سرزمین نمیتونم بسازم

آاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا فقط تو خبرداری چقد

جیگرمن سوختست


خدااااااااااااااااااا مگه چی کارت کردم؟ جواب من اینه از زندگی


این همه بلا حتی فرصت زندگی بهم ندادی


خودم خطا کنم بعد تاوان بدم


تا بدنیا اومدم ازم تاوان گرفتی با مهربونیت.


آااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

خداااااااااااااااااا


آتیــــــــــــــــــــــــــــــــــشم زدن آتیش


هرچی گریه کنم کمه



نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت15:29---29 بهمن 1391
slm azizam

آ پــــــــــــــــ ـــــــــــــم

hatman ye sar bezan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,ساعت 16:59 توسط ღپونهღ| |


Power By: LoxBlog.Com