ღღدختری از جنس بارانღღ


کاش می فهمیدی این همه غــ ـرورت بود که منو روند!

 

کاش می فهمیدی این همه بی تفـ ـاوتـ یـ ت بود که منو روند!

 

کاش می فهمیدی که تمام تلاشم با تو بودن بود!

 

کاش می فهمیدی دلم رو پیش دلـ ـت جا گذاشتم!

 

کاش می فهمیدی تمام شیطونیام پراز احساس بود!

 

کاش می فهمیدی من خواستم و تـ ـو نخواستـی!

 

کاش می فهمیدی دنیام پرشد از غمـ ـت وقتی رفتی!

 

کاش می فهمیدی دیشب رو تا صبح با خاطراتت گذروندم و پلک نزدم! کاش....

 

كاش ميفهميدي حتي تحمل ثانيه هاي بي تو برام خيلي سخته...

 

كاش ميفهميدي من دلم تو رو ميخواد...

 

كاش ميفهميدي چقدر دوست دارم...

 

كاش ميفهميدي تموم بهانه دلم تويي...

 

كاش ميفهميدي من به عشق تو زنده ام

...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,ساعت 11:53 توسط ღپونهღ| |


Power By: LoxBlog.Com